RA 2.4.20-14... jaki modul?...nadal nie wiem;)

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 15:27:57 CEST

Witam.

Użytkownik Andrzej Zawadzki napisał:

> Mój Abit BP6 ma BX i nie potrafi UDMA66, nie potrafi tak bardzo, że aż
> mu producent dodał HPT360 żeby UDMA66 było obsługiwane ;-)
>
> Jak dla mnie to albo Intel albo Asus ściemnia ;-)

Ustalone ze intel. Na privie dostalem info jak to jest. Pozwole sobie
wkleic cytat pana: Wojciecha Potaczka:

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.