2.0 AC test i Neo+/usb

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 16:22:59 CEST

W liście z śro, 28-04-2004, godz. 15:54 +0200, RW napisał:

> Teoretycznie działa wedlug tego opisu. Teoretycznie bo na tej
> wersji co ja mam (AC test z 01-04) powstaje eth1 dla pppoa
hm.. jaki to jest modem?

> sh: syntax error: '(' unexpected
to najwyraźniej sygnalizuje błąd składni. Upewnij się, czy nic nie
przeoczyłeś, czasami literówki się robi i tego się nie czuje ;) powiedz
jeszcze kiedy ten bląd sie pojawia? Naprawdę, postaraj się o jak
najwięcej informacji.

> Tego jest bardzo duzo.
> Modem pokazuje ze jest operational w /proc
> i dalej nie wiem. Wszystkie paczki lacznie z kernelem z AC test.

AC test? Hm... podaj więcej szczegółów, jaka wersja kernela, jakieś
wycinki z messages podczas odpalania...
--
Krzysztof Królikowski
PLD Linux Documentation Team