Eksploratorzy PLD, pomożecie?

Papa awid w poczta.onet.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 14:31:31 CEST

Witam uprzejmie,

Friday, April 30, 2004, 2:04:22 PM

Mam taki problem, że muszę uruchomić kontroler sil3112 na płycie
Gigabyte GA7NNXPV a on niestety na PLD-owym kernelu 2.6.5-1 ni chuchu.
Pewnie chodzi o domyślne dma przy starcie. (swoją drogą to dziwne, bo
bez problemu działa PLD-Live w końcu też kernel 2.6.5-1 ale widocznie
kompilowane jest inaczej. Dziwne jest też to, że niedawno z płytą Asusa A7n8X
i takim samym kontrolerem nie było problemu) Niestety nie pomogła też zmiana
biosu na najnowszy tzn. pomogła na, tyle że na poprzednim wieszał się tuż po
initrd a teraz przy montowaniu local filesystem. Moja prośba jest
następująca może ktuś ma takowy kernel i mógłby się nim podzielić. Ja
niestety nie mam w zasięgu maszyny z AC by od nowa kompilować kernel.
Poza tym czy w "firmowych" kernelach zawsze domyślnie dma
będzie włączone, czyli każdy upgrade dla tej płyty będzie obarczony
koniecznością samodzielnej kompilacji?

PS
Na tej płycie jest też takie cudo, co się zowie Gigaraid może ktoś
wie, jaki moduł toto obsługuje?

PS1
Tak na wszelki wypadek:

01:0c.0 RAID bus controller: Integrated Technology Express, Inc.: Unknown device 8212 (rev 10)
01:0d.0 Unknown mass storage controller: CMD Technology Inc Silicon Image SiI 3112 SATARaid Controller (rev 02)

Pozdrowienia,
Papa                         mailto:awid w poczta.onet.pl