conwersja jpg

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 1 Sie 2004, 15:44:06 CEST

Hej
Mam aparat cyfrowy i chcąc pokazać rodzicom zdjęcia skopiowałem je na cd
żeby mogli je sobie odtworzyć na dvd, tylko to nie działa.
Brat zrobił to samo ze swoimi zdjęciami i jest dobrze.
Jedne i drugie są w formacie jpg, jedyne co zauważyłem to jak otworzyłem
pliki w vim-ie moje miały takie coś na samym początku:
˙Ř˙á\!Exif^@^@II^@ (a we właściwościach dodatkowe informacje z aparatu)
a od brata
˙Ř˙ŕ^@^PJFIF^@
Jak mój plik otworzyłem w gimpie i zapisałem jako jpg to już był w
takiej postaci jak pliki od brata. Przerabianie w gimpie kilkuset zdjęć
ręcznie na zasadzie otwórz - zapisz jako mi się nie uśmiecha. Próbowałem
zrobić to za pomocą ImageMagicka, ale albo ja za głupi jestem, albo tym
programem się tego nie da...
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii i mógłby pomóc?
Krystian T

        "errare humanum est..."