conwersja jpg

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 1 Sie 2004, 20:29:09 CEST

Dnia nie 1. sierpnia 2004 19:47, The Undefined napisał:

> hehe...
> a jak on to wykrywa? ;)

W aparacie musi byc jakas wersja żyroskopu jak go trzymasz i na tej podstawie
zapisuje to pole.  To że aparat wie w jakiej jest pozycji można choćby
udowodnić po umiejscowieniu daty na zdjęciu - u mni ejest zawsze w prawym
dolnym rogu niezależnie jak go trzymam/obrócę.

Robiłeś kiedyś zdjęcia cyfrówką???

Miesiu

--
ZOBACZ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH W ZEGARKU NA RĘKĘ:

    K l i k n i j   n a   s t r o n ę   M i e s i a:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=46307