conwersja jpg

The Undefined undefine w aramin.net
Nie, 1 Sie 2004, 21:07:00 CEST

On Sun, Aug 01, 2004 at 08:29:09PM +0200, Miesiu wrote:

> W aparacie musi byc jakas wersja żyroskopu jak go trzymasz i na tej podstawie
> zapisuje to pole.  To że aparat wie w jakiej jest pozycji można choćby
> udowodnić po umiejscowieniu daty na zdjęciu - u mni ejest zawsze w prawym
> dolnym rogu niezależnie jak go trzymam/obrócę.
hm... i mówisz że taki żyroskop się mieści do aparatu? ;)

> Robiłeś kiedyś zdjęcia cyfrówką???
a widziałeś kiedyś żyroskop? ;)

mój olympusik 220 potrafi rozróżnić pion/poziom jedynie po ustawieniu w
menu dla zdjęcia ze ma być obrócone - to automatycznie zmienia dane w
exifie. I tyle :>
I ciekaw jestem jakie aparaty mają żyroskop :>

> --==> Powered by Mandrake Linux 10,000
hm? :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała