conwersja jpg

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Nie, 1 Sie 2004, 21:45:05 CEST

Dnia nie 1. sierpnia 2004 21:07, The Undefined napisał:

> hm... i mówisz że taki żyroskop się mieści do aparatu? ;)
Nie wiem jak to jest konkretnie rozwiązane sprzętowo lecz musi być coś w
środku co jeśli nie jest w sensie dosłownym żyroskopem to przynajmniej tak
sie zachowuje.  Może samo określenie/pojęcie żyroskop nie jest tu
najwłaściwsze lecz trudno mi inaczej to nazwać - może tak jak ktoś tu ujął w
innym liście - "pion"?

> a widziałeś kiedyś żyroskop? ;)
tak

> mój olympusik 220 potrafi rozróżnić pion/poziom jedynie po ustawieniu w
> menu dla zdjęcia ze ma być obrócone - to automatycznie zmienia dane w
> exifie. I tyle :>
> I ciekaw jestem jakie aparaty mają żyroskop :>
Zawsze wiedziałem, że olimpus jest cienki - masa reklamy i nic więcej.  Moje
tanie Casio jakoś samo rozróżnia portret/pejzaż i samo robi odpowiedni wpis
do EXIF'a.

> hm? :)
uname -a
Linux linuxconf 2.6.3-7mdk #1 Wed Mar 17 15:56:42 CET 2004 i686 unknown
unknown GNU/Linux
Co w tym dziwnego?

Soluto
Miesiu

--
ZOBACZ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH W ZEGARKU NA RĘKĘ:

    K l i k n i j   n a   s t r o n ę   M i e s i a:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=46307