conwersja jpg

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Nie, 1 Sie 2004, 22:50:25 CEST

> Jak masz dużą rozdzielczość i małą kompresję to nawet 120 poprawka zdjęcia nie
> wpływa znacząco.

Ale kazde rekodowanie to jednak minimalna strata jakosci. Nawet jezeli
mialaby byc niewidoczna to i tak jak dla mnie wariant taki odpada. Zeby
cie pocieszyc: po jednokrotnym rekodowaniu jpg, z jakoscia ustawiana na
max (czyli rekompresja na minimum) w 5-8 krotnym powiekszeniu juz widac
roznice. Przemnoz to sobie teraz razy 120 i pomysl ze akurat z tego
zdjecia szef zazadal od ciebie wydruku w A2 albo A3 :-)

M.