conwersja jpg

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Nie, 1 Sie 2004, 22:55:29 CEST

> Nieprawda. Wiele programów potrafi pewne przekształcenia wykonywać nie
> wykonując ponownie CFT. Potrafi tak np. jpegtran z libjpeg-progs.

Tak, wiem ze sa programy do bezstratnej obrobki. W domysle chodzilo mi
tu o transformacje typu via gimp o jakiej pisal Krystian czyli wczytanie
jpg w programie graficznym i ponowny jego zapis. Na takiej zawsze
stracisz, chyba ze zapiszesz zdjecie w formacie bezstratnym.

M.

P.S. Uprzedzajac odpowiedz: wiem, ze niektore programy sa na tyle
inteligente, ze przy load, save gdy nie bylo zmian w samym obrazie, nie
robia rekodowania, lub rekoduja tylko fragment ktory ulegl zmianie.