conwersja jpg

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pon, 2 Sie 2004, 00:10:57 CEST

Dnia nie 1. sierpnia 2004 23:47, Marcin Król napisał:

> Biorac pod uwage jak cyfrowy gwaltownie tanieja... :)

Akurat.  tanieją tylko fotopstryki 1-3 mln.  Miałem kilka takich w użyciu -
zdjęcia są "płaskie:.  Tam jest chyba przetwarzanie 4bit na składową koloru -
odradzam wszelkie Pentaxy. Chłam, że to szok

Jak chcesz kupić coś porządnego z możliwością reczną ustawień to nadal musisz
zapłacić ponad 2000zł.  A nikon z 8mln lub 5mln/10x_zoom nadal kosztuje ponad
5000zł.

Miesiu
--
ZOBACZ ODTWARZACZ PŁYT KOMPAKTOWYCH W ZEGARKU NA RĘKĘ:
http://www.swistak.pl/user_info_aukcje.html?id=46307