Problemy z mldonkey, znikające fragmenty

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Pon, 2 Sie 2004, 00:18:33 CEST

Dnia czwartek, 29 lipca 2004 23:52, Michał Łukaszek napisał:
> [...]
używa
> się kill, to nie zdąży uaktualnić zawartości pliku files.ini i stąd możliwa
> utrata fragmentów - całkiem logiczne.
> Jako, że w PLD do tych celów używamy skryptów z init.d, które korzystają z
> pliku functions, problem wydaje się być spowodowany napisaniem funkcji
> killproc w tymże pliku.
> O ile dobrze zrozumiałem jej działanie (dość pobieżnie to przeglądałem),
przy
> wykonaniu mldonkey stop odpala się właśnie ta funkcja i daje kill -TERM.
Ale,
> już 0,1 s (100000 µs) później daje kill -KILL. Wydaje mi się, że (o ile jest
> jak piszę) 0,1 s to zdecydowanie za mało na to, żeby mldonkey pozapisywał te
> wszystkie informacje dot. plików i stąd utrata fragmentów.
> Czy ktoś to może potwierdzić (bądź wręcz przeciwnie)?

Chyba cos takiego było, nie pamietam juz, ale niedługo zaczne uzywać mldonkeya
i sie zobaczy.
Przyjrzę się temu jak wrócę z wakacji, za jakieś 2-3 tygodnie.
Na razie zmień tak aby dawał po większym czasie (np 1 sek) i sprawdz czy cos
sie zmieniło.
Szczerze mówiąc nie wiem jak to teraz na szybko elegancko rozwiązać.