conwersja jpg

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Pon, 2 Sie 2004, 00:45:16 CEST

> Akurat.  tanieją tylko fotopstryki 1-3 mln.  Miałem kilka takich w użyciu -
> zdjęcia są "płaskie:.  Tam jest chyba przetwarzanie 4bit na składową koloru -
> odradzam wszelkie Pentaxy. Chłam, że to szok

Z cyfrowek toleruje tylko lustrzanki, glownie fuji, minolty lub canony.

> Jak chcesz kupić coś porządnego z możliwością reczną ustawień to nadal musisz
> zapłacić ponad 2000zł.  A nikon z 8mln lub 5mln/10x_zoom nadal kosztuje ponad
> 5000zł.

Gdzies miesiac temu widzialem minolte 8mp w promocji po 4500 :) Co do
spadania cen, to aparaty w przedziale cenowym miedzy 2 a 5 tys, przez
ostatni rok stanialy srednio o ok 500 zl. IMHO to duzo. Masz za to karte
512 MB. I stanieja jeszcze bardziej. Np w USA mozna niektore modele
kupic 1000-1300 zl taniej niz u nas. W UK podobno tez.

M.

P.S. EOT bo OT :)