[SPAM] Re: koszulki PLD, ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie ;)

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 2 Sie 2004, 16:18:44 CEST

On Mon, Aug 02, 2004 at 02:15:45PM +0200, Tomasz Gromowski wrote:

> plecak i portfelik z logo PLD taki jaki jest na linuxstuff.pl kupilbym chetnie, pewnie nie tylko ja!!
ukhm.. a juz wczesniej wyslalem do nich maila z pytaniem czy maja
portfele z logo pld ;)
wyslij tez zapytanie , jak beda mieli dwoch klientow chentnych moze
zrobia mala partie ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała