Outlook , baza kontaktów na serwerze z linuksem

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Pon, 2 Sie 2004, 23:59:58 CEST

Dnia Mon, Aug 02, 2004 at 11:31:11PM +0200, wolvverine tarchomin napisał(a):

> czy da się zrobić w ten sposób by baza kontaktów była na serwerze
> linuksowym, i outlook mógł z niej skorzystać (na kilku komputerach
> jednoczesnie, niezalezny odczyt, zapis, nie chodzi mi o zwykłe udostępnienie pliku outlook.pst po smb) ??
> najlepiej w ten sposób by była takze mozliwość korzystania z niej przez
> stacje robocze z linuksem (np. evolution) .
Może za pomocą:
Exchange4Linux http://sourceforge.net/projects/exchange4linux/
albo
KOLAB http://kolab.kroupware.org/
a dla większych rozwiązań:
Samsung Contact http://www.samsungcontact.com/

wojtek
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: