Outlook , baza kontaktów na serwerze z linuksem

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 3 Sie 2004, 00:08:49 CEST

Mniej wiecej Mon, Aug 02, 2004 at 11:31:11PM +0200, zainteresowany wolvverine tarchomin rzekl:

> czy da się zrobić w ten sposób by baza kontaktów była na serwerze
> linuksowym, i outlook mógł z niej skorzystać (na kilku komputerach
> jednoczesnie, niezalezny odczyt, zapis, nie chodzi mi o zwykłe udostępnienie pliku outlook.pst po smb) ??
> najlepiej w ten sposób by była takze mozliwość korzystania z niej przez
> stacje robocze z linuksem (np. evolution) .

LDAP, evolution ma swoje klasy obiektów, ałttłuk zapwne też, więc
współpraca może być częściowa...

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A