jak uruchomić PLD?

Wojciech Kaczmarek wojciech_kaczmarek w wp.pl
Wto, 3 Sie 2004, 11:15:19 CEST

Dnia Tue, Aug 03, 2004 at 10:42:35AM +0200, Piotr K. napisał(a):
> z uruchomieniem PLDF. Ściągnąlem z netu pakiet PLD, i dalej nie wiem co
> zrobić. Prosze o pomoc lub jakiś link.
Można sobie pomóc czytając, np. 'pld_dok.pdf'. Plik dostępny ze strony
domowej projektu - zdanie "Najlepiej zacząć od przeczytania instrukcji
instalacji".
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm w jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: