orinoco wireless card i pld

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 3 Sie 2004, 15:03:23 CEST

On Tue, 03 Aug 2004, Jakub Pisarczyk wrote:

> Teraz jeszcze czekaja mnie testy karty  na RTL8180L. Powinien mi chyba
> wystarczyc ten sterownik z pakietu kernel-net-rtl8180. Czy komus on dziala ?
Jak zrobilem via ndiswrapper + stery z XP i dziala. Problem w tym, ze
nie wiem czy np. sila sygnalu, ktora pokazuje jest OK. Zreszta po (tez
via ndiswrapper) wrzuceniu w to samo miejsce WL8305 (zamiast 8303)
sygnal spadl z -60dB do -72dB :> (pierwszy pomiar z 8303, drugi - 8305).
Skompilowane sterowniki zarowno dla rtl8180 jak i acx100 sie na PLD nie
chca zaladowac.
--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Kobieta jest często natchnieniem
    http://yaro.perfect.net.pl/    |        do rzeczy wielkich,
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |  których spełnieniu przeszkadza."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |              A. Dumas