Własny serwer CVS

Spacja Team poczta w spacja.com
Wto, 3 Sie 2004, 15:21:37 CEST

Witam,

> Jezeli uzywasz cvs-pserver 1.11.17 z AC, to zainteresuj sie modulem acl
> w nim. Mozesz tam ustawiac uprawnienia dla poszczegolnych userow cvs do
> poszczegolnych katalogow itp. Pech chcial ze readme do tegoz modulu nie
> zalapalo sie do pakietu :) Jest na HEAD juz dodane, ale paczka nie byla
> przebudowywana. Jezeli uzywasz cvs-nserver, on tez ma obsluge ACL'i.

Ale chodzi mi też o ograniczenie dostępu z samego serwera.
Wszystkie nowe pliki w cvs mają prawa do odczytu dla wszystkich czego jednak chciałbym uniknąć. Najlepiej jakby się dało to ograniczyć do jednego usera lub grupy userów.

| pHaLkOn - falkon w spacja.com     |
| Spacja - http://www.spacja.com/ |

"Every passing minute is another chance to turn it all around."