kde+apm ziws

koko koko w zagorze.net.pl
Wto, 3 Sie 2004, 16:45:06 CEST

Witam
Ponieważ mój komputer się nie wyłcza postanowiłem załadować mu moduł apm.
I ku mojej wielkiej radości zaczł się wyłczać normalnie (z pod konsoli) .
Potem okazało się że system się zawiesza przy wyłączaniu KDE , w
momencie kiedy chcę się wylogowaę następuje zwis sytemu.
Jak przechodzę na konsole (ctrl+alt+F1) to mi wyłcza klawiature. Usunłem
ten moduł z /etc/module, ale kde dalej go sobie ładuje.
Ostatnim moim posunięciem była zmiana nazwy modułu żeby system go nie
ładował.
Przy braku modułu okienka zamykają się normalnie.
Czy ktoś mi może powiedzieć gdzie jest wpisany ten moduł bo z każdym
razem startu kde prosi o niego ?.
I czy czegoś niedoinstalowałem do kde, że kde z modułem apm robi zwis?

--
======== Jarosław Klich ======= koko w zagorze.net.pl =================