automatyczne montowanie zasobów smbfs/cifs przy starcie systemu

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 4 Sie 2004, 01:10:28 CEST

On Tue, 03 August 2004 23:47:47 +0200, Adam Gapiński wrote:

> Widocznie polski manual jest out_of_order ;P

Y-hy-hy. ;-) Normalka. Ja się kiedyś tak naciąłem jak
nie mogłem czegoś tam zrobić chyba z lilo? Nie pamiętam.
W każdym razie od tej pory obowiązkowo w '~/.bashrc':

alias man='man -a'

;-)

--
Dariusz Laskowski