[AC]: MKSD

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 4 Sie 2004, 13:21:31 CEST

On Wed, Aug 04, 2004 at 12:39:29PM +0200, Grzesiek Sojka wrote:
> 	Zainstalowalem sobie dzisiaj
> mks-updater-1.9.6-3
> mks-bases-1.9.6-3
> mks-1.9.6-3
> mksd-1.15.2-3
> mksd-clients-1.15.2-3
> Odpalilem mksd i cacy. Potem wpadlem na pomysl zeby wsiorbac
> nowe bazy. Bazy zaladowaly sie slicznie. Niestety po updacie mksd nie
> wstaje. Wywala komunikat o awaryjnym wyjsciu. Czy ktos moze mi powiedziec
> o co chodzi?
chmod a+r /var/lib/mkscostam (tam gdzie sa bazy)
nowe bazy sa sciagniete z umask 077 i mksd nie ma do nich dostepu.
(juz ktorys raz sie na to napotykam i ciagle zapominam gdzies w cvsie
poprawic. workaround - dopisanie:
[root w srv1 undefine]# cat /etc/sysconfig/mksd |tail -2

umask 022
)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała