SSH - autentyfikacja po kluczach i hasłach jednorazowych

tomcio44 tomcio44 w interia.pl
Śro, 4 Sie 2004, 15:06:28 CEST

Witam,

Nie berdzo wiem jak wymusić autentyfikację po kluczach
publicznych oraz za pomocą haseł jednorazowych.

Dla kluczy publicznych zrobiłem to w/g http://linio.terramail.pl
czyli:
1) Para kluczy na kliencie
2) w /etc/ssh/sshd_config
PubkeyAuthentication yes
AuthorizedKeysFile      .ssh/authorized_keys
PasswordAuthentication no
3) klucz publiczny dopisany do .ssh/authorized_keys na serwerze

Powyższy sposób był skuteczny na Slackware a na PLD nie jest :(

Domyślam się że "winny" jest PAM ale nie mam pojęcia
jak go skonfigurować (/etc/pam.d/sshd) aby wymuszał autentyfikację
tylko po kluczu publicznym lub haśle jednorazowym.

Może mi ktoś pomóc :)

Pozdrawiam
Tomek

--
[ tomcio44 - JID: tomcio44 w chrome.pl (GG: 1247741)
[ Przyłącz się do nas  http://www.jabberpl.org

>>> http://link.interia.pl/f181f <<<