PLD rescue-cd & neo + modem sagem F@st 800 - jak?

Grzegorz Dubicki adastra w atos.wmid.amu.edu.pl
Śro, 4 Sie 2004, 22:53:37 CEST

Czołem,

Mam taki problem: chcę sprawdzić, czy jedemu kolesiowi nie siadł modem sagem
F w st 800 od neostrady - pod Windows są dziwaczne problemy z nim/jego
sterownikami, które sugerowałyby, że padł sprzęt, ale potrzebuję jakiegoś
potwierdzenia, zanim powiem właścicielowi, żeby wysłał ten sprzęt do
tepsiarskiego serwisu. :P

Pomyślałem, że dobrym pomysłem na potwierdzenie jego wadliwości (lub
spieprzenia tamtego windowsa ;P) byłoby sprawdzenie tego modemu w zupełnie
innych warunkach, np. u kogoś innego, kto ma neo + sagema - ale w Łobzie (12
tys miejscowość w Zachodniopomorskiem) będzie problem ze znalezieniem kogoś
takiego a poza tym ...ciekawiej byłoby sprawdzić go na tej samej maszynie,
ale pod Linuksem. :)

Chciałbym to zrobić możliwie szybko i bezintruzyjnie jeśli chodzi o tamtego
kompa, więc postanowiłem użyć jakiejś live-distro.
Napisałem do Havnera (od PLD live-cd) w tej sprawie. Odpisał mi, że "na
ostatnim PLD-rescue-cd neo "podobno" działa".

Czy to prawda?
Jeżli tak, to czy jak to zrobić?

--
Pozdrawiam,