Instalacja PLD z klawiatura USB

Pawel Koska pawel w artfan.net
Śro, 4 Sie 2004, 23:01:03 CEST

Witajcie

ostatnio kombinuje by zainstalowac PLD na moim komputerze.. Problem
jest tego typu ze mam klawiature USB (bo cos ps/2 nie dziala).
Powoduje to brak mozliwosci zainstalowania PLD z dyskietki. Nie mam
mozliwosci nic zrobic, po prostu klawiatura nie dziala. Nie wiem jak
jest z plytami iso (chyba mini-iso sprawdzalem, tez nie dziala), ale
po prostu zainstalowac sie nie da.

Wykombinowalem, sciagnelem LiveCD zainstalowalem PLD, ale pojawil sie
kolejny problem :)
Dalej nie dziala klawiatura, teraz w momencie gdy odpala sie lilo.
Oczywiscie nie mam mozliwosci zmienienia systemu ktory ma sie
uruchamiac, nie wspominajac o tym by uruchomic z jakimis parametrami.

Co musze zrobic by mi dzialala klawiatura w lilo ? Czy trzeba jakies
dziwne wpisy dodac do /etc/lilo.conf ?

Juz sobie myslalem, ze wyciagne dysk, zainstaluje PLD na innym
komputerze, a do mojego kompa doloze jakis kolejny dysk, taki ze 2gb i
na nim zainstaluje mandrake (bo tu dziala klawiatura) i bede korzystal
z jego lilo. Nie wiem czy tak sie da, ale chyba bede musial sprawdzic,
bo na dzien dzisiejszy nie widze innego rozwiazania :(

A Wy macie jakies sugestie/propozycje ?

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska