Instalacja PLD z klawiatura USB

Grzegorz Dubicki adastra w atos.wmid.amu.edu.pl
Śro, 4 Sie 2004, 23:30:25 CEST

Dnia środa, 4 sierpnia 2004 23:01, Pawel Koska napisał/-a:
> Witajcie
>
> ostatnio kombinuje by zainstalowac PLD na moim komputerze.. Problem
> jest tego typu ze mam klawiature USB (bo cos ps/2 nie dziala).
> Powoduje to brak mozliwosci zainstalowania PLD z dyskietki. Nie mam
> mozliwosci nic zrobic, po prostu klawiatura nie dziala. (...)
>
> A Wy macie jakies sugestie/propozycje ?

Używam co prawda Gentoo i moje problemy z klawiaturą USB były związane z tą
distro, ale nie powinno to mieć większego znaczenia w tym przypadku.

1. Czy masz włączone opcje w rodzaju "legacy USB keyboard/mouse" w BIOSie?
Wydaje mi się, że dzięki temu system OS widzi potem taka klawiaturę jako PS/2
i problem znika, ale nie dam głowy.. Warto spróbować.

2. Miałem kiedyś takie problemy z grubem - wydaje mi się, że wtedy, gdy
podłączałem moją klawiaturę USB do kompa poprzez huba w monitorze albo gdy
podłączałem ją do portów USB 2.0 (to nie powinno mieć znaczenia, ale...).
Spróbuj podłączyć bezpośrednio, albo do innego portu. Spróbuj odłączyć i
podłączyć (przy włączonym lilo) do tego samego/innego portu.

Nie przypominam sobie, żebym musiał robić ze swoim keyboardem coś więcej żeby
zaczął normalnie działać.
--
Pozdrawiam,