2 DSL'e

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Czw, 5 Sie 2004, 09:08:26 CEST

Help!

Dziwa sytuacja do wczoraj jeszcze wszystko gralo:

mam 2 dsl z tpsy source routing ustawiony dzialoal pieknie - czesc lanu
natowan na jeden czesn na drugi... ale wczoraj zaczely sie schody
przestl NATowac...!!!! :-(
chcialem zaprzac -m ip_range do NAT i sie wywalil

tcpdump pokazuje pakiety wychodzace od klientow, ale nie ma powrotu

probowalem jeszcze ruch WWW poscic jednym laczem, a reszte drugi, ale
podzialalo dobe i padlo...

w chwili obecnej mam takie wpisy w proca:

echo 8180 > /proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max
echo 420 > /proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_generic_timeout
echo 1600 > /proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_tcp_timeout_close_wait
echo 43200 >
/proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_tcp_timeout_established
echo "0" > /proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_tcp_log_invalid_scale
echo "0" > /proc/sys/net/ipv4/netfilter/ip_conntrack_tcp_log_out_of_window
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/all/rp_filter

teraz zostalem na jednym bez source routingu....

--
   Bart!