Prosba do osoby opiekujacej sie pakietami dla RA-24 na ATOSIE

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 5 Sie 2004, 10:54:24 CEST

On Thu, Aug 05, 2004 at 10:09:40AM +0200, Marteen wrote:
> Czy mozna prosic o dobudowanie pakietow dla najnowszego kernela 2.4.20-16
> ktore sa w wersji 13 a nie ma ich w wersji 16? Glownie tych do obslugi
> modemu SAGEM i ipp2p.
na przyszlosc prosze takie rzeczy zglaszac do mnie osobiscie - to nie sa
pakiety wspierane oficjalnie przez pld.
puscilem z ostatniego brancha ac ktory byl dla 2.4, widze ze sie buduje.
mam nadzieje ze bedzie dzialac :)

jakby cos jeszcze bylo potrzebne daj znac.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała