Udev - jak to zainstalować?

jazz-maniak@o2.pl jazz-maniak w o2.pl
Czw, 5 Sie 2004, 13:56:57 CEST

Witam!

Ponownie sytuacja zmusiła mnie do formatu, więc wrzucam livecd i
instaluję PLD. Zapomniałem dać poldkowi do instalacji dev, ale ten
upomniał się o niego, tylko że dał 2 alternatywy w postaci devfs i
udev. Zaciekawiony szukam o tym na googlu no i stwierdziłem, że
warto byłoby spróbować udev-a. Ale (zawsze jakieś "ale")... Gdy
wybrałem dziada przy instalacji dostałem komunikat o konflikcie
pliku /dev z pakietu udev-dev z plikiem z pakietu FHS... Jak ten
bajer rozgryźć? Opcja "--force" tworzy mi jakieś dziwne pliki w
postaci "dev.326529(...)". Czy ktoś instalował już może udev na
PLD?

Aha i jeszcze jedno. Przy instalacji pakietów dostaję "error:
%post(nazwa pakietu) scriptlet failed, exit status 255". Pewna
wskazówka dla mnie to to, że po przejściu przez instalację glibc
komunikaty ustają. Nie przejmować się tym czy wręcz przeciwnie?

Z góry dzięki
--
Jazzman