orinoco wireless card i pld

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 5 Sie 2004, 21:28:38 CEST

On Wed, 04 Aug 2004, Jakub Pisarczyk wrote:

> na pewno dziala na ndiswrapperze + stery z plytki. Moja karta to X-micro
> chyba jedna z najtanszych teraz. Wszystko smiga, wlasnie sie przez nia
> lacze. Warto by chyba uaktualnic ndiswrappera jest juz wersja 0.9.
Odpalilem sterowniki do acx100 (wl-8305) na 2.6.7 w i586.
Wrazenia: chodzi o niebo lepiej niz via ndiswrapper - mam mozliwosc
regulacji mocy, ilosci retransmicji i pare innych opcji. Przy ladowaniu
via ndiswrapper nie widzialem ruchu po radiu - teraz moge tcpdumpowac
caly ruch przez radio :))).
Troche smieci w logach (ale to problem odleglosci - mam linka na prawie
5km:))). Pozatym ladnie dziala.
Teraz sie biore za rtl8180 :))))

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |     "Jeżeli chcesz być szczęśliwy przez jeden dzień,
    http://yaro.perfect.net.pl/    | zajmij się kochanką; jeżeli pragniesz szczęścia na rok,
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |       zajmij się żoną; jeżeli chcesz być szczęśliwy
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |  przez całe życie, zajmij się ogrodem." - polinezyjskie