Powolne rozwiązywanie nazw

Dominik pudykiewicz w gazeta.pl
Pią, 6 Sie 2004, 00:23:42 CEST

Mam dość nietypowy problem z rozwiązywaniem nazw domen w moim PLD (Ac).
Otóż kiedy wpiszę jakiś adres np. w Mozilli przez dłuższy czas (nawet
kilkanaście sekund) trwa wyszukiwanie adresu. Muszę zaznaczyć, że nie
jest tak za każdym razem ale dość często.

Jeśli chodzi o ustawienie adresów DNSów do robi to za mnie DHCP który
chodzi na serwerku. Konfiguracja DHCP jest na 90% poprawna bo działa
tak od dłuższego czasu i nie było nigdy żadnych problemów. Poza tym pod
Windowsem wszystko śmiga mi bardzo szybko (przy tej samej konfiguracji z
DHCP).

W pliku resolv.conf mam:

nameserver 194.204.159.1
nameserver 194.204.152.34