NEO+ modem z wyjsciem ethernet i PLD

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 6 Sie 2004, 00:23:13 CEST

On Thu, Aug 05, 2004 at 11:32:53PM +0200, Marteen wrote:
> Witam
>
> Mial byc modem SAGEM ale jest jednak modem z wyjsciem ethernetowym.
> W jaki sposob skonfigurowac linuxa zeby dzialala neostrada? nie bardzo wiem
> jak zrobic logowanie do sieci jak to ma miejsce w neo+

o ile cię rozumiem to jak ja masz ADSL modem-router
no więc wszystko to poprawnie skonfigurować modem

a linux to tylko musi mieć IP z tej samej rodziny
i IP routera jako domyśla brama

a co z modemem to już musisz sam poczytać

P.S. Ty się chłopie ciesz że masz to a nie USB-badziewie które oprócz tego
że nie działa to jeszcze zrzera większość zasobów komputera ;P

:wq

--
Sparky{PI]

** Bóg migrował z Windowsa na Linuxa.
** (BASH): 374956 NO PROCESS KILLED...
** -K###a, na Ziemii jest już przeludnienie! Jak tu się zabija?!
** Na windowsie to przynajmniej sami umierali... I co to są te zombi ?!
[http://comic.escomposlinux.org/]