kernel-2.6.7-3

mistix mistix w op.pl
Sob, 7 Sie 2004, 15:36:20 CEST

Zainstalowalem tego kernela z paczki. Wszystko co do neigo bylo zostalo zainstalowane czyli kernel, kernel-source, kernel-module-build,kernel-headers. Zmienilem tez gcc na nowasza wersje 3.4.1. I teraz mam problemy gzy plik gcc-version.sh nie wykrywa mojej wersji gcc i nie wiem dlaczego i tez nie mam pojecie jak rozwiazac ten problem. Przy instalacji mojego wirlessa ciagle problemy wyskakuja nie wiem dlaczego i cos jest nie tak z plikiem fixdep.c poniewaz zawsze towarzyszy on bleda wyswietlanym przy kompilacji jakiegos programu. Bardzo bym prosil o jakas rade pomoc co mam zrobic aby mi to wszystko zadzialalo.