at76c503

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 8 Sie 2004, 12:29:23 CEST

On Sun, 08 August 2004 00:30:16 +0200, mistix wrote:

> Ale znow mam inny problem laduje moduly do mojej karty polecniem
> modprobe -v at76c503-rfmd. Ale niestety nie mam innego interfejsu
> siecioweg :\ i nie mam pomysly jak zmusic PLD do zauwarzenia
> innego interfejsu dodam, ze jeszcze posiadam via-rhine jako eth0.

[...]

> modul at76c504-rfmd ladue sie do pamieci bez zadnych problemow.

Dopisać do '/etc/modules.conf':

alias eth0 via-rhine
alias eth1 at76c503-rfmd

?

I odpowiednio wyedytować:

/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0
/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth1

?

PS: Nie wiem, nie znam się (mam tylko jeden interface), ale widzę,
    że na razie nikt nie odpowiada, to pozwoliłem sobie pozgadywać.

--
Dariusz Laskowski                      xMad: Powody dla których warto żyć?
darlas at post.pl             Bart Ogryczak: Kobieta.