php5 + acid - po ostatnim upgradzie :)

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 9 Sie 2004, 16:03:35 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Z tym, że tu masz ewidentny błąd w acid, a nie w php.

No tak, wtrąciłem to tylko w kwestii ogólnej, bo php5 nie jest w 100%
kompatybilne w dół o ile dobrze doczytałem (sam robiłem dziś downgrade,
bo mi jedna z aplikacji wysiadła miejscami, a na przepisywanie kodu
narazie nie ma czasu).
--
dzeus