conwersja jpg

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 2 Sie 2004, 13:12:30 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Sunday 01 of
August 2004 23:48, Miesiu typed:

> 4 - ok już skracam.  Inne grupy dopuszczają 6 linii - ta 4, nie ma
> problemu jest 4.

Staro się czuję... Za moich czasów nie była rozróżniania na ta/inna; każdy z
>4 linijkami zostawał obrzucany błotem.

> www.miesiu.cad.pl - troche info gdzie mieszkam. Strona jest stara lecz
> poza rozkładem pkp aktualna.

No to już napewno jestem stary... bo źle widzę. Jakoś wydawało mi się, że
widziałem jakiegoś świstaka, jakieś aukcje...

> Mam konto na wp a nie akcje wp więc nie mam wpływu na to co dodają.

Ale wp nic nie dokleja. To Ty spamujesz.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery