koszulki PLD, ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie ;)

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 2 Sie 2004, 13:28:33 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 02 of
August 2004 11:44, DreameR typed:

> http://www.inf.sgsp.edu.pl/pub/MALUNKI/
>
> tu jest duuuuuzzzzoo super grafiki

A co to ma do koszulek?

> pozatym:
> http://www.linuxstuff.pl
>
> tam jest troszke koszulek z logiem PLD

Strasznie kiczowate, nie mówiąc już o tym, że wyboru brak.

Szkoda, że w Polsce nikt nie ma wyobraźni i nie potrafi zrobić porządnych
koszulek (vide thinkgeek). Bardzo chętnie kupiłbym sobie das übergeeka, ale
wysyłka kosztuje $25 (przy ~$16 za samą koszulkę). A tak zapłaciłbym 11
złotych za wysyłkę ;-)
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery