Re[2]: Outlook , baza kontaktów na serwerze z linuksem

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 10 Sie 2004, 11:46:44 CEST

Osobnik zwany Dariusz Wlodarczyk w liście datowanym 9 sierpnia 2004 (21:22:52) raczył napisać:

DW> Dnia 3 sierpnia 2004 o godzinie 00:40:07 z adresu wolvverine w tarchomin.pl,
DW> dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

wt>> wygląda najbardziej obiecująco :)
wt>> ktoś moze miał już z tym doczynienia?? jak oceniacie??

DW> No cóż podobnie ja ty dopiero się przymierzam do tego więc niewielę
DW> mogę powiedzieć. Ale jak już napisałeś wygląda obiecująco :)

tylko te opłaty za plugin :(

jedynym który jest free z opisów to Exchange4Linux, ale ten dopóki nie ma
support-u dla evolution i innych oraz web-based Workgroup Clients ma dość
ograniczoną używalność :(

--
http://www.wushu.pl