OO-1.1.2 i truetype fonts

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 10 Sie 2004, 12:30:13 CEST

Spacja Team wrote:

> Ja z tym nie miałem żadnych problemów. Ustawiłem czcionki w configu X-ów(tyle, że jadę na XFree86, bo do X11 jakoś nie mogłem się przekonać) i automatycznie były wszędzie dostępne(w OO również). Wystarczyła jedna linijka w XF86Config:
>
>     FontPath   "/usr/share/fonts/TTF/"

Sęk w tym, że wersja 1.1.1 jeszcze te czcionki widziała ale 1.1.2 juz
nie, trzeba pewnie coś magicznego zapodać, swego czasu dodawałem
czcionki z poziomu spadmin-a. w Menu też pliterek nie ma, są puste miejsca.
--
dzeus