[Ac] gnome-terminal, ncurses, terminfo, nie wiem co jeszcze - klawisze Home i End.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 10 Sie 2004, 20:03:19 CEST

Będę marudził, bo nie wiem co mi dolega -- proszę o wyrozumiałość...

Używam sobie programu mutt. Chodzi mi o sytuacje, kiedy używam
go w gnome-terminalu (w konsoli chyba jest OK). Otóż jakiś czas
temu coś mi strzeliło do głowy i uaktualniłem z Ac Ready pakiety
ncurses* i terminfo. W efekcie przestał mi działać w mutt klawisz
End. I tylko w mutt. Dzisiaj znowu coś mi strzeliło do głowy i znowu
uaktualniłem z Ac Ready te same pakiety i dodatkowo przestał mi w mutt
działać klawisz Home. Oba klawisze przestały mi również działać w vimie,
slrnie, mc... Na razie nie wiem gdzie jeszcze. Uwaga - cały czas pisałem
o gnome-terminalu, bo np. w xterm jest OK (oprócz slrn). Pytanie jakie mam
jest następujące: czy ZU może coś w tej sytuacji zrobić czy trzeba czekać? :-)

PS: BTW działają komuś takie pakiety jak xmule, leafnode, poldex z Ac?

PPS: Wysłałbym może bugreporta czy coś... Ale pldbug też mi nie działa... :-)

PPPS: Ja nie trolluję. To Ac naprawdę coś mi zaczyna nie ten teges teges... :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                                 Jedynie Bóg ma pełny newsfeed.