kolejne problemy z radiówką

Jacek Tomczak susza001 w wp.pl
Śro, 11 Sie 2004, 02:25:27 CEST

Mam rtl8180 jakiejś fimy zonet ale równie dobrze można ją nazwać noname.
Nie łyka ona dystrybucyjnego moduły 2.6.7-3 a w kernel24 zawiesza kąpa.
Ndiswrapper po kąpilacji zgłasza masę błędów a sterowniki od producęta
mają jakies problemy z plikami nagłówkowymi. Dystrybucja którą obecnie
używam jest oparta na livecd-beta2 z tamtejszym ndiswrapperm i chodzi
bez zarzuty tylko nie wykorzystuje mi smp. Moje pytanie brzmi czy dało
by radę dorzucic ndisswrapera do obecnego zbioru pakietów AC?