kolejne problemy z radiówką

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 11 Sie 2004, 09:56:51 CEST

On Wednesday 11 of August 2004 02:25, Jacek Tomczak wrote:
> Mam rtl8180 jakiejś fimy zonet ale równie dobrze można ją nazwać noname.
> Nie łyka ona dystrybucyjnego moduły 2.6.7-3 a w kernel24 zawiesza kąpa.

sterownik, ktory ktory mamy do tej karty zawiera prekompilowany
modul priv_part.o, ktorytak naprawde zbudowany zostal dla kernela
2.4.20 - ostatnio sie na to nacialem przy poprawianiu speca.
co prawda spec sie buduje dla 2.6, ale uzywac sie tego prekompilatu
nie da, bo nowy kernel nie ma juz starych symboli z 2.4.
niestety takie sa uroki zamknietych binarnych sterownikow ;)

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)