Kernel 24 [AC]

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 11 Sie 2004, 11:21:59 CEST

Witam.

Użytkownik Jan Wideł napisał:
> Nie spowoduje, bo nie ma jak. Moduły będziesz maił w /lib/modules/`uname
> -r`, jajko w /boot/vmlinuz-`uname -r`-relase, initrd analogicznie do
> vmlinuz. Kwestia tylko przeglądnięcia czy boodloader jest dobrze
> skonfigurowany. Tylko pytanie po co? I tak będziesz mógł używać tylko
> 1-dnego naraz. :)

Oki. Pociagne dalej....

Po takiej modyfikacji on zamieni w /boot stare pliki (vmlinuz, rcinitd
itp) dopisujac do nich .old. Pytanie co sie bedzie dzialo w przyszlosci
przy opcji poldek --upgrade-dist??

Po co? Odpowiem- dla modulu h323 ktory zniknol w jadrze 2.6.7-3 a
potrzeba potestowania lina jako routera dla VoIP.

Kolejna kwestia to jak sie ma to do iptables?? Byl mail o zmianie nazw i
potrzbie instalowania iptables24-compat, ale nie wiem na ile to jest
'prawdziwe' z tym co lezy na 'AC (current)' ;).

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.