PLD i karta muzyczna c-media 8738

krzysiek.dk@interia.pl krzysiek.dk w interia.pl
Śro, 11 Sie 2004, 12:19:27 CEST

Mam 6 kanałowa karte muzyczna c-media 8738 i glosniki 5.1 problem jest taki ze nie graja mi wszystkie glosniki. Przekopalem sie przez cale google i nie znalazlem rozwiazania. Probowałem wszystkich kombinacji na OSS i na ALSA maksymalnie udalo mi sie osiagnac ze grało 4 głosniki, 5 pyrczał a subwoofer milczal. Prosze o jakies wskazowki, mencze sie z tym juz 2 tygodnie i powoli trace cierpliwosc.