Kernel 24 [AC]

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 11 Sie 2004, 16:48:36 CEST

Dnia 11-08-2004, śro o godzinie 13:53 +0200, px napisał(a):
> 2.6 chodzi wyraźnie szybciej, dźwięk i mplayer o niebo lepiej ;) a poza
> tym chcę być na bieżąco ...
dzwiek tak, ale z mplayerem sie nie zgodze. Po przejsciu na 2.6.x mam
problemy z obrazem. Na sterowniku xv mam po prawej stronie ekranu 5-15
cienkich (na oko jakies 0.5mm) poziomych paskow w kolorze jasnym-blizej-
nieokreslonym. Do tego kazde klikniecie myszka (prawy lub lewy klawisz)
na obrazie powoduje jego znikniecie (czarno). Trzeba odstawiac dziwne
kombinacje z klikaniem zeby go odzyskac. Jest to o tyle wkurzajace, ze w
gmplayerze interfejs chowa sie kliknieciem na obrazie :/

A moze to wina Xow? Chociaz na 2.4.x mialem XFree 3.99, a to niemal to
samo co 4.0

Pozdrawiam
Beorn