Działające archiwum z wyszukiwarką, gkrellm i builder

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 11 Sie 2004, 16:48:36 CEST

Dnia 11-08-2004, śro o godzinie 16:00 +0200, Artur Flinta napisał(a):
> Dnia 11-08-2004, śro o godzinie 15:23 +0200, Michał Łukaszek napisał(a):
>
> Nie wcinaj się w wątek! Napisz nowy list!

To była odpowiedź na list rozpoczynający wątek i o dziwo piszący zadał
sobie trud i odpisał pod cytowanym tekstem, tylko cytat nie był
wyodrębniony :(

Tak dla potomności:
W outlook expres to się ustawia tak:
Narzędzia -> opcje
  na zakładce wysyłanie na dole jest "format wysyłania poczty" i "format
wysyłania do grup dyskusyjnych"
  przycisk "ustawienia zwykłego tekstu"
Tam można ustawić automatyczne zawijanie tekstu i wcinanie pierwotnego
tekstu.
Niestety nie da sie ustawić odpowiadania pod tekstem, na to pomaga tylko
outlookfix.
Krystian T

        "errare humanum est..."