Działające archiwum z wyszukiwarką, gkrellm i builder

Tibsnorg Pieckymoosy abbab w o2.pl
Śro, 11 Sie 2004, 16:55:47 CEST

Artur Flinta wrote:
> Nie wcinaj się w wątek! Napisz nowy list!

No przecież tak zrobiłem? References w nagłówkach nie widzę...

A co do archiwum z wyszukiwarką, nie ma to jak odpowiadać sobie samemu ;)

http://www.mail-archive.com/pld-users-pl%40pld-linux.org/

Może niech ktoś, kto ma taką możliwość dopisze tego linka gdzieś na
stronach pld, nawet jeśli to archiwum "zewnętrzne" to lepsze niż żadne.

Dzięki wam obydwu :)