Działające archiwum z wyszukiwarką, gkrellm i builder

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 11 Sie 2004, 18:15:56 CEST

Dnia 11-08-2004, śro o godzinie 17:55 +0200, Dariusz Laskowski napisał
(a):

> Bez znaczenia. Osoba rozpoczynająca wątek użyła qp, co oznaczyła również
> w nagłówkach: 'Content-Transfer-Encoding: quoted-printable'. W takiej
> sytuacji jest bez znaczenia jak skonfigurujesz OE -- on i tak nie
> oznaczy cytatu. Błąd znany od zawsze. Również w Redmond. ;-)

Tego nie wiedziałem, ale faktycznie niektórych mailach nie wcina cytatów
(właśnie sprawdziłem)

W sumie racja.
Krystian T

        "errare humanum est..."