[Ac] gnome-terminal, ncurses, terminfo, nie wiem co jeszcze - klawisze Home i End.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 11 Sie 2004, 22:55:12 CEST

On Wed, 11 August 2004 21:40:34 +0200, havner wrote:

> Patrz watek na devel.

Uff. Już widziałem. Mi się nie spieszy. Chciałem tylko wiedzieć,
że developerzy mają to pod kontrolą. ;-) No i serdeczne dzięki,
że wszystkie moje zrzędzenia są przyjmowane z tak stoickim
spokojem. Chociaż trochę to dziwne. Trenujecie jakąś jogę
czy inny buddyzm? Dlaczego się nie denerwujecie? :-)

--
Dariusz Laskowski   Marcin Wojtczuk: Będę walczył o lepszy świat do upadłego.
darlas at post.pl   Jacek Popławski: A co robisz, poza mówieniem?