[Ac] gnome-terminal, ncurses, terminfo, nie wiem co jeszcze - klawisze Home i End.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 12 Sie 2004, 08:18:29 CEST

Dnia 11-08-2004, śro o godzinie 22:55 +0200, Dariusz Laskowski napisał
(a):

> Uff. Już widziałem. Mi się nie spieszy. Chciałem tylko wiedzieć,
> że developerzy mają to pod kontrolą. ;-) No i serdeczne dzięki,

Hehe, można z tym polemizować :)

> że wszystkie moje zrzędzenia są przyjmowane z tak stoickim
> spokojem. Chociaż trochę to dziwne. Trenujecie jakąś jogę
> czy inny buddyzm? Dlaczego się nie denerwujecie? :-)

Ale po co się denerwować? I tak nic to nie zmieni.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.