Działające archiwum z wyszukiwarką, gkrellm i builder

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Czw, 12 Sie 2004, 08:43:51 CEST

Dnia 11-08-2004, śro o godzinie 15:23 +0200, Michał Łukaszek napisał(a):
> 3] Jak zbudować kernela za pomocą buildera? kernel.spec zawiera
> tylko spis wersji jądra. Próbowałem bulider -B Linux_2_6 ale
> dostałem komunikat, że do tego trzeba mieć rw do cvsu.

żeby obejrzeć sobie jakie tagi ma kernel.spec wykonaj z poziomu
$HOME/rpm/SPECS polecenie cvs status -v kernel.spec.
Aby zbudować kernela z jakiegoś brancha piszesz: ./builder -r
nazawa_brancha kernel.spec.

żeby budować pakiety nie trzeba mieć rw w cvsie.

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team